02/05/2010

Пост вихідного дня #5 (New Tiga's Project, Crookers, SomethingALaMode, Jamie Lloyd and more...)

ААА..джазова погода надворі...очікується джазовий вечір...і пишу я свій безджазовий пост)...
Тиждень виявився просто набитий геніальними реміксами і новинками...дещо лапайте нижче.

Почну в алфавітному порядку..а там - як вийде...
Деколи треба почекати, щоб вийшов ремікс, який поміняє твоє бачення пісні....Chromeo змусив по-іншому подивитися на Тіґу, The Love Supreme розірвали мене своїм баченням We love Animals...Ну зовсім по-іншому звучить трек...зов-сім...

Crookers - We Love Animals (feat. Soulwax & Mixhell) (The Love Supreme Remix)



На черзі рвань)...Проект  Digital Noise Terror з новеньким розривом.

Digital Noise Terror - L. A. Killa 

Digital Noise Terror - L.A... Killa! by Digital Noise Terror

Наступний трек я побачив в аудіо одного друга Вконтакті...і, чесно кажучи, був неймовірно здивований комбінацією спокійності та драйвовості...дивуйтесь і ви.

Jamie Lloyd - May I (Quarion's Morning Rave remix) 



Популярний останнім часом реміксер DCUP зробив чергову переробку.

Piper & Fernandez - Rockstar (DCUP remix)



Я не розумію, чому про наступних музикантів в нас майже мовчать...все їхнє проходить зовсім непоміченим...а от кліп на наступну композицію я продивився приблизно 20 раз...в реміксі вона стала ще кращою...

SomethingALaMode - 5AM (feat K Flay) (Pance Party Remix) 



Тіґа взявся за новий проект...під назвою TGV (назва - це тип французького потяга). Мені сподобалося його нове звучання...пробуйте на смак)

Tiga & Mateo Murphy - Fools Gold 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!