12/06/2010

Earsmyears.Blogspot.Com 25% Birthday Podcast

Вухам - три!!!...поки місяці...але, сподіваюсь, і до більш поважної дати доживемо...12-го березня я перший раз запостив тут те, шо мені подобається...сьогодні займусь тим  же...але в трохи зміненому вигляді...
Кожен порядний блог має мати свій подкаст...я вже навіть постив деякі з них...Вуха теж не виняток...першим подкастом займуся я...а далі, може, це навіть будуть якісь супер-пупер гості з ближнього і дальнього зарубіжжя.

Отож...пафосно і з фанфарами - 25% earsmyears birthday podcast...



Або так...

Earsmyears.Blogspot.Com 25% Birthday Podcast by High Jack

Зразу ж треклист...
1. Kaiser Chiefs - Everyday i Love you Less and Less ( Boys Noize Remix ) - обожнюю других і поважаю перших...
2. Zombie Nation - The Mind of Many (Operette Remix) - я вже постив цей трек і від того часу він і далі крутиться в моєму мп3.
3. Congorock - Babylon - вставив його тільки через жирнючий бас посередині.
4. Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano (Spenda C Edit) - свій подкаст я робив досить довго, так що цей трек може вам трошки і набриднути.
5. Tiga - What You Need (Chromeo Remix) - а от цьому реміксу майже стільки, як і моєму блогу, але крутили його трошки менше...
6. Mika - Lollipop (Yuksek Remix) - в реміксі зовсім по-іншому звучить Міка...Юксек постарався на славу.
7. Classixx - I'll Get You (Cassian Remix) - знайшов цей ремікс на одному з блогів...чим сподобався? - не поміняв майже треку, але все одно, від оригіналу звучання досить відрізняється.
8. Shinichi Osawa - Maximum Joy (Van She Remix) - Озава ніколи мене не розчаровував, а тут ше і реміксери підібралися непогані..ніяк не міг пройти мимо.
9. Gorillaz - Superfast Jellyfish (Evil Nine Remix) - також досить відома річ...єдине, що мені в цьому році сподобалось від Gorillaz...і то не їхнє((
10. FLOU - Les gens pour ce qu'ils sont (Designer Drugs remix) - теж досить вибухова річ...хоч і стара.
11. Chromeo - Night By Night (Bubblegum Sci Fi Remix) - оцей от Bubblegum Sci Fi вбив просто нижчим реміксом на Passion Pit...хоч ця робота нічим не гірша.
12. Passion Pit - The Reeling (Bubblegum Sci Fi Remix) - див. вище.
13. Young Punx - Mash It Up (Cosmonaut Grechko remix) - і завершальна річ в міксі - ремікс одного молодого, і, як на мене, перспективного росіянина, знайдений на партнерському videodvoika)...правда, в ньому я трохи налажав...але самі Twelves вибачались перед своїм легендарним Essential за свої помилки..куди там мені...)
Приємного прослуховування...)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!