08/07/2010

MP3 Warehouse: Room #1

Обіцяв, обіцяв і от...склад Вух відкриває свої кімнати...навіть я не знаю скільки їх там...)
Що в нас в першій:
1. Переробка Бернса собою ж коханим...звук виглядає, начебто, набагато кращим.

Burns - Show Me The Night (So Many Nights Edit)



2. Шмат 80-их від Ерла Флінта...біля мене танцює якийсь негр - так подумалось після першої хвилини треку).

Earl Flint - People Hold On



3. Куди ж я без датч хаусу...)...Expendable Youth і Samo Sound Boy ...чергові два поки що зовсім невідомі мені імена (ситуація, як з фіджетом минулого року) відкривають новий трек зі знайомим звуком.

Expendable Youth - Cannibalistic (Samo Sound Boy Remix)



4. Ухх...а цей трек в мене за останній час встиг закріпитись в плеєрі...спокійне rave piano і сексуальні крики та стогони щасливої (думаю) дівчини...безпрограшна комбінація, по-моєму).

Ground 96 - Old Skool Workout



5. Знов 80-ті...більш похмурі...недосінт-поп, але атмосфера бандитстьких районів Нью-Йорку відчувається...десь по них бродить собі Едді Мерфі в пошуках чергового злочинця...

Gwendolyn - Come To Me (Farley Funkin Keith Remix)



6. Зразу, як тільки побачив цей ремікс, зрозумів, що запощу його...Марк Ронсон...один їз продюсерів, яким би я з радістю поступився місцем в моїй ранковій маршрутці, якщо його туди занесе + Herve під одним зі своїх псевдонімів...

Mark Ronson and The Business INTL - Bang Bang Bang (Count and Sinden Tribal Horn Remix)



7. Цей трек сподобався мені страшенно ще в оригіналі...Noob не зіпсував картини зовсім, вважаю.

Para One - Kiwi (Noob Remix)



8. Спочатку я перевірив, чи мої очі не брешуть мені і чи дійсно це співає жінка...але John Roman, як мені відомо, вміє зробити з будь-чого будь-що...та і голоси в жінок бувають ой які різні вже...

Sarah Mcleod - Double R (John Roman Radio Mix)



9. Джої Неґро майже як синонім хаусу для мене...ще один трек, що косить під період від 88-го десь до 95-го року випуску.

Secret Sounds - Come Back Home (Joey Negro Club Mix)



10. А це вже ремікс на 80-ті...кому ж, як не Боттіну, ним займатися...Simple Minds, як почули, тільки подякували, напевно, старому).

Simple Minds - New Gold Dream (Bottins New Gold Remix)



11. Ох..не знаю, чи дякували Eagles за цей ремікс Джиммі Майклзу, але мали б...так вони ще не звучали, думаю.

The Eagles - One Of These Nights (A Jimmy Michaels Mix)



12. І, наостанок найсмачніше зі складу - Джорджіо Мородер і його The Chase в нереальному майжетехномайжедабстеп реміксі від також нових для мене The Filthy Eights.



От...склад закривається..до наступного разу...старий іржавий замок ніби на місці.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!