18/07/2010

Stephen Fassano (The Magician, ex-Aeroplane) - Magic Tape one

В мене зараз навстіж відкрите вікно. З двох причин: перша - температура під 35 градусів, друга - оцей мікс, який я пощу. Слухати таке одному - це якось як жерти Снікерс самому, не поділившись ні з ким в своєму 2-му класі.

Отож
Stephen Fassano (екс-Aeroplane) зробив мікс, який я зовсім би не мав качати.
Я ж не знаю, хто він такий (опублікований він був під псевдонімом The Magician) + там не було треклісту (що насторожувало). Але от - я довірився другу і він в вже в мене і в плеєрі, і на харді, а головне - в голові).
Та і трекліст з'явився...хоч якийсь. А мікс є на його Soundcloud. Ловіть.


От і треклист:
Admiral Freebee - Always On The Run (I'm guessing it's a VillA remix)
Midnight Magic - Beam Me Up
Mickey - Farfalle
Ali Love - Smoke and Mirrors (Bottin Remix)
Kim Wilde - Cambodia
Command V - Lost On Me (Mighty Mouse Remix)
Chemical Brothers - Swoon (Lindstrom & Prins Thomas Remix)
??????
James Curd - Got To Have (Flight Facilities Version)
Alba - Only Music Survive
(трекліст фанмейд, так би мовити)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!