29/08/2010

Ed Banger like in philharmonia

Колись Ґонзалес в своїй геніальній Pianist Envy сказав щось подібне до "Я грав несерйозну музику і мене не дуже то і любили дяді згори, але от - я зіграв їм Моцарта і вони сказали -  УУУ, ти геній же ж. Пішли вони на хуй".
До чого такий вступ? Той же Ґонзалес, випустивши свій піано рімейк на Waves від свого друга, Александра Ріди, змусив багатьох, в основному, років так за 40, людей, трохи поміняти ставлення до електроніки. Я ж, вчора, переглядаючи нову музику, побачив одну цікаву річ. Вона йде менше хвилини, вона затерта до неможливості...і я прослухав її вже десь разів з 40. Хорова переробка самі-знаєте-чого від Justice & Simian. От вона. Мега!



Але одним хором це не закінчилось. Я ліг спати, і, прокинувшись, випивши свою ранкову порцію "Галки", включив Ютуб, а там - от що:



Трекліст цього домашнього мініконцерту:

Justice - Stress
Mr Oizo - Pourriture
SebastiAn - Killing in the Name of.. remix
DJ Mehdi - Pocket Piano & Signatune
Breakbot - Baby I'm Yours
Uffie - ADD SUV
Mr Flash - Flesh
Busy P - Pedrophilia
Chocolate Bear - Compo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!