16/09/2010

2 New Remixes From Fool's Gold

Таак. Давно я вже нічого не писав. Часу катастрофічно не вистачає, тому малюнок + плеєр замінювали букви останнім часом. Зараз, дороблюючи літню практику і пишучи два подкасти для себе і групи FRRRENCH FRRRENCH FRRRENCH, продовжую слідкувати за надходженнями в свою музичну скриньку. Там сьогодні лейбл Fool's Gold, який прислав мені 4 свої нові треки. Ловіть два -  Ними виявилися ремікси на Kid Gloves. Перший від His Majesty Andre, який, нижче вже заходив до мене. Цей більш енергійний(я не уявляю, щоб Andre робив антиенергійну музику)). Другий - ремікс вже на інший трек від In Flagranti. House piano і мені більше нічого не потрібно). Слухайте.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!