12/03/2010

Замість вступу

Отже...коли людина прослуховує забагато музики(в даному випадку - електроніки), в неї є два варіанти: або йти в ді-джеї, або робити блог, в якому розказувати про неї. Чесно кажучи, другий варіант трохи простіший, тому - вітаю на "Вухах"!
Про себе розказувати нічого не буду - от зроблю собі formspring - спитаєте все, що захочете. Краще розкажу про блог.
Так як вести його буду тільки я(принаймні, поки що) - тут буде тільки те, що пройде через мої навушники чи колонки і залишить там якийсь слід...
Протягом буднів чекайте тут на жорстке електро, фіджет і трохи рідше - дабстеп і балтімор.
На вихідних тут сидітимуть ейсід джаз/просто джаз, фанк, хіп-хоп, диско і взагалі музика, що стоїть по іншу сторону від тяжкої електроніки(звичайно, вихід якоїсь бомби в "неправильний" час з легкістю поміняє ситуацію, але загалом це і є система мого блогу).
Він буде україномовним. Чого? Мені трохи шкода, що нормального україномовного блогу про музику, яку я слухаю, я не бачив(з радістю готовий здивуватися), тому вирішив зробити сам. От.
Минулого року писав на такому блозі, як Window про фіджет-хаус, який тоді тільки починав з'явятися і нервувати людей, слухаючих транс, Le Corps Mince de Françoise, санкт-петербурзьку групу The Krolls, Parov Stelar, і про альбоми Kissogram i Gang Bang Deejays. От.
Це все - далі музикамузикамузика...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!