24/04/2010

Фільми на ніч #6 (Rubix, The XX, Teki Latex, AC Slater, POGO, Poirier)

Я ненавиджу червень...чим ближче до нього, тим менше тексту в мене в постах...
Сьогодні відео...різні...цікаві...нецікаві...
Починаємо...
Rubix - Disco Electronique. Остання робота цього жителя столиці Голандії. Хоч вже і старувата трохи.



The XX - Islands...їх не треба представляти..їх слухати і дивитися треба))


Poirier – Coco Drunk
Якраз познайомився собі з новим цікавим проектом... новим для мене, бо творить він шось цікаве вже років з три....відео...подивитись і забути...але звук...ммм...

 

Osbourne & Anderson - Rare Grooves 
Луі Осборн і Джемі Андерсон, об'єднавшись, зробили дууже класний трек, що якраз от вийшов на  Front Room Records і відео на нього...теж приємне оку 

 

Ac Slater — Take You Feat. Ninjasonik
Не вилізає дует Слейтера з Ніндзясоніком з мого плеєра і все тут


AC SLATER — TAKE YOU FEAT. NINJASONIK

AC Slater | MySpace Music Videos
 


Teki Latex – Dinosaurs With Guns 
В минулому пості я кидав відеопрев'ю його пластинки..тепер кліп на головний трек того шматка вінілу



І останнє
POGO – Upular  
Просто, шоб закінчити чимось)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!