26/04/2010

Євротур post (Creamfields, Exit) + bonuses

Наткнувся недавно на оце відео



І остаточно вирішив, що на глобал я не їду. Фу, вам, Вірус М'юзік!
Від попереднього матеріалу можна ж і мініінфаркт отримати...в мене чуть не стався якраз...5 улюблених діджеїв підряд - це вам не ванбюрен з федлеграндом.

Якби в мене були б зайві гроші, я б їх цього літа потратив на Exit. Завдяки цьому лайн-апу, який мене в цьому переконав (легко ж розпоряджатися тим, чого в мене немає)). А так, поки надіюсь на київську версію Крімфілдс і дідуся Ґорана, який анонсуватиме літо в мене у Львові.
А от що робилося на Екзіті минулого літа


Якщо я останнім часом біля комп'ютера то сиджу за двома речами - за подкастом для блогу (так-так, скоро) і курсовою (так-так, скоро).
Але ж не лишати вас без музики))
Соу
Трек, який грав в ролику Крімфілдса - це Passion Pit - The Reeling (Bubblegum Sci Fi Remix). Якщо сподобався - прошу.

Нова робота від ненаситного, здається, Diplo - Sia - Clap Your Hands (Diplo Remix).

Ремікс на один шведський проект Familjen від Джона Дельбака -
Familjen - När planeterna stannat (John Dahlbäck remix)byHYBRIS

Робота, яка будить стоячих біля мене в ранковій маршрутці людей останні 3 дні - Moby – Wait For Me (Zodiac Cartel Mix)
Moby - Wait For Me (Zodiac Cartel Mix)bySchitzPopinov


І наостанок, трек, на який реміксів за своє життя я (ви, думаю, теж) побачу ще дууже багато - Harder, Better і так далі від самі знаєте, кого). В інтерепретації Only Children. Цього разу.
Only Children - Only Harder Faster Children
Only Harder Faster Children by Only Children

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Disqus for Ears, My Ears!!!